Nasilje u školi tijekom djetinjstva može dovest do psihijatrijskih poremećaja u mladenačkoj dobi, objavljeno je u časopisu Pediatrics.
Djeca nasilnici ili žrtve školskog nasilja imaju tendenciju razvoja mentalnih poremećaja.
Istraživači sa University of Finland ispitala je 2540 dječaka rođenih 1981. godine. U dobi od 8 godina anketirani su o njihovom nasilju nad drugom djecom, odnosno da li su možda žrtva nasilja u školi. I roditelji i učitelji odgovarali su na pitanja o bulingu i žrtvama. Ovi podaci su uspoređeni s psihijatrijskim dijagnozama u mladenačkoj dobi - s kliničkim pregledom tijekom regrutacije u vosku, dakle u dobi od 18 do 23 godine.
Rezultati istraživanja su jedna osebujna povezanost problematičnog dječjeg ponašanja i kasnijih psihijatrijskih poremećaja tih istih osoba. Dječaci koji su bili nasilnici imali su u mladenačkoj dobi češće dijagnozu - poremećaj osobnosti (anti-socijalan poremećaj). Slično, dječaci žrtve nasilja imali su povećan rizik razvoja anksioznog poremećaja u mladenaštvu. Osmogodišnjaci koji su bili i nasilnici i žrtve imali su najgoru prognozu; povećan rizik i za poremećaj osobnosti i anksiozni poremećaj. Psihijatrijski poremećaji su zabilježeni u 28% mladih osoba i to 10-15 godina nakon primarnog skrininga rizične populacije djece.
Rizičnu djecu treba pratiti tijekom školovanja, škola i roditelji moraju raditi zajedno kako bi se na vrijeme izbjegli rizici razvoja mentalnih poremećaja.